VÅR

Jag älskar Stockholm just nu. Kom hem i onsdags ju, klev på planet i ett snöigt blåsigt Jämtland, och klev ur på ett betydligt varmare Arlanda.
Idag har det varit strålande sol hela dagen, har suttit vid husväggen och stekt och bara njutit av allt. På eftermiddagen tog jag en sväng med pållen, körde lite lätt motion med han. Han har tappat en del kondis (och ännu mer muskler) men han känns så himla fin, han har aldrig vart så klockren i traven som nu. Ska bli kul att se hur det här slutar!

Sitter nu i mitt eget hus (jajamän!), och facebookar samtidigt som jag kollar på Berg flyttar in. Har hundarna inne hos mig (vågar inte sova själv än..;)). Brorsan och hans tjej lämnade sin vovve som jag ska vakta över helgen.
Imorgon ska det bli ännu varmare tydligen. Ska nog sitta ute och sola då också, min kropp behöver solljus efter en lång vinter i norr. Undrar förresten hur affärerna i stan har öppet i helgen? Ska ta med mig Sabina in någon dag i veckan kanske, måste köpa allt möjligt. Mest akut är kläder til nästa helg.

                          

Dagens älsklingar ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

det är vår!!!! :D

2009-04-12 @ 13:51:14
Postat av: Björk

Asså hon är ju bara för fin. (hunden)

2009-04-16 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0