äckliga måndag

Det är SJUKT vd trött man kan vara efter att ha jobbat helg. Seriöst, jag höll bokstavligen på att somna närvi käkade frukost på jobbet. Sen satt jag fem minuter på en bänk utanför stallet och höll på att nicka till. tur att jag vaknade så inte Stefan såg när han kom in från backen :P
Men som jag sagt förut, man kommer ju på ett eller annat sätt i mål till slut. Eftersom jag bytt person jag jobbar för så blev jag blåst på den lediga tisdagen man normalt har efter jobbhelg. Men vi fixade så jag får jobba halvdag, och kanske vara ledig torsdag också. Så det känns ändå schysst.
Nu ska jag åka hem (sitter hos hannah nu), tvätta lite och käka. Pappa och mamma är på gotland så jag får laga nåt gott själv.
Undrar om man ska slå en signal till brorsan ikväll. Han, Petra och Tiara är ju ute med husvagn Sverige runt :P Det tycker jag är lite gulligt, familjen svensson ute på turné, med campingkortet och allting. Skara Sommarland, High Chaparall...Jag vill ha en sån gullig familj som dom är :) Nog för att det känns rätt avlägset just nu.

Neeej nu ska jag gå till bussen och åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0