opepp :/

Hösten är på ingång, det känns. Regnar mest hela tiden, känns lite småsvalt i luften, det är nästan mörkt när man går till jobbet på morgnarna, löven börjar bli gula på träden. På ett sätt ser jag fram emot hösten. Kura ihop sig under en filt i soffan och kolla på film medan stormen kör järnet utanför fönstret. Men på ett sätt känns det bara jobbigt, hur blir det med jobb och körkort och allt? :/ Känns jobbigt nu.

Men nu ska jag snart gå till bussen och åka till Hannah. Sova där inatt, knalla till jobbet vid fem imorn bitti. Sen är det fan helg! Kanske blir rasta imorgon kväll, om jag är på humör. Annars känner jag för att hyra en film och käka morötter och dipp helt ensam och bara vara. På lördag är det fesssst som gäller, det taggar vi som fan för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0