spårat var ordet

Jag och Sabina har ju varit gränslöst taggade inför festen som va igår. Vår sjuttis lakritsshots har kanske haft en stor del i det. Det var länge sen vi festade ihop rejält, och när vi har shottarna i handen brukar vi ha jävligt roligt. Så taggat var ordet!
Var i stan med Hannah på dagen, vi köpte skor och så, trevlans! Kom hem halv åttafärjan, då hade folk redan börjat dricka, och dom gick med mig hem eftersom dom satt i kiosken, så då kunde dom lika gärna gå med hem på en gång. Låste upp huset till dom, sprang upp till mig, duschade och bytte kläder i en jävla fart. Öppnade en cube och seeeen gick det bara utför i en ännu jävligare fart. Man låter ju som en fjortonåring som ba "whooo jag var så packad!" men det var galet den här gången. ROLIGT var ordet, och något jävla spårat. Vi förade lite hemma hos mig, trevligt med folk, dricka, spotify och lite regn. Sen åkte vi bort till festplatsen och körde vidare.
Vaknade vid tio av att telefonen ringde. "Mormor" blinkade displayen. Harklade mig och... näe, inte läge att svara. Jag tar det senare :S Och medan jag låg där, törstig och yr, så slog en tanke mig. HUR kom jag hem inatt? Helt seriöst hur faan kom jag hem? Smsade sabina för lite hjälp, och snart var minnet av hemgången lika klart som en tjock dimma :) Var tydligen hemma runt halv fem.
Och klassikern, kolla igenom telefonen. Vilka har jag ringt, smsat? KUL att se vilka ord jag har lyckats stava ihop.
Nu ska jag nog gräva ner mig ännu djupare i mammas kudde här i soffan, innan jag städar, diskar och dammsuger innan mamma och pappa kommer hem,.,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0