"Du luktar ju kossa"

Tack mamma det var precis det jag ville höra när jag hoppade in i bilen efter en arbetsdag :) Men jag förstår vad hon menar. Man luktar inte häst efter en dag på stuteriet, allt ensilage och all lera skapar liksom en ko-lukt som sätter sig stenhårt.

Helgen har varit trevlig. I fredags kväll kom Sabina och Mathilda förbi lite oförberett. De hade med sig julmust, pepparkakor och pyssel! Jag är ingen pysselmänniska men gissa vem som satt medögonen typ i kors av all koncentration för att få strut-tomtarnas ansikten lagom stora och luvorna på plats... Men det var mysigt, julstämning och massa skitsnack :)
Kollade ju Idol också, HUUUR i helvete kunde inte Tove gå till final?! Kalle liksom, svenska folket suger på att rösta. Haha Westlife var ju där och spelade, och där blev jag typ tretton år igen. Satt och nynnade med i alla texter, som för övrigt måste ha satt sig i ryggmärgen. Nostalgi.
Igår var jag med som hästskötare och coach på hopptävling. Jag blev så himla sugen på att hoppa själv! Det var länge sen man hoppade en bana alltså. Men det gick bra för ekipaget, rosett blev det efter felfri runda. Sen åkte jag och sov hos Hannah, och idag var det jobb då. Nu är jag pisstrött av någon anledning, ska nog powernapa i soffan innan jag kvartar in under täckena. Måste vara utvilad imorgon ju :D

Och JUST DET! Fjällen i februari :D Med bland andra smulorna på bilden här nedanför. Jag tror det blir hur trevligt som helst :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0