fredagsmys

Idag får jag känna mig lite duktig. Senaste dagarna (veckorna, månaderna?) har jag slasat runt här på gården, i en permanent slow motion. Så satans skönt att mitt hus nu är VÄLstädat (okej det står fortfarande en full, orörd flyttkartong och en kasse med böcker och skit på golvet). Har tvättat typ konstant i två dagar, tvätta tumla tumla tvätta sortera. Hittills har jag typ tvättat två plagg åt gången för att jag upptäckt att jag vill ha dom på mig snart.

Hittade min julstjärna också, men alltså där tog det stopp. Fattade inte hur man skulle få den åt rätt håll eller nånting. Så vi avvaktar med julmyset. Men det finns gott om värmeljus och röda väldoftande blockljus i mitt slott :)

Har nu friserat Ottoman till typ tävlingsskick. Rakat öronen och nacken. Sabina kommer med sin systemkamera imorgon så vi ska fota lite :D Nåde den häst som rullar sig i hagen imorgon bitti.

Nu ska jag kolla ugnen om maten är klar. Mamma lät lite besviken när maten inte stod på bordet när hon kom hem. Men hallå, jag har haft fullt upp?! Men nu blire kääääk! M-m-mmm för att säga som mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0