fryser troligtvis ihjäl

Blä, är det biverkningarna efter svinisvaccinet som kommer nu? Det ska man ju tydligen kunna få hela tre veckor efteråt. Pappa och jag tog sprutan samtidigt och nu har båda börjat känna sig sjuka. Ont i halsen, hosta (jag har bara hostat i två månader den här hösten så jag kan ju lika gärna fortsätta), och smygande feber. Typ jordens frossa, sitter i tjocktröja och mjukisar och bara fryyyyyser. Faen jag har inte tid att bli sjuk. Idag och imorgon kör jag lektioner på körskolan, de sista innan uppkörningen. Så shape up nu! Tänkte ju rida med Nadde nån dag också men kul om man ska sitta och snora.
Men jag har såklart redan börjat knarka alvedon och echinagard, så förhoppningsvis blir jag inte så mycket sämre.

Nu blir det lite Nyhetsmorgon innan jag åker till Alvik :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0