Let it snow ännu mer :)

Jobbade på Norrby idag. Trevligt, det är ganska trivsamt där, i alla fall nu under lågsäsongen, kan inte uttala mig om något annat. Men det knallade på där, jag fick så grym ont i ryggen. Så när jag va hemma och skulle skruva till skorna på Ottoman så fick jag jordens sendrag längs hela ryggen. MYSIGT!

Ikväll ska jag unna mig chips och dipp framför teven och med nya veckorevyn. Blondinbella hade nog skrivit "ikväll blir det massor av mörk lyxig choklad i min nya mysdress och nya veckorevyn". Åt helvete med ny mysdress, det funkar med så sexig outfit som långkallingar, raggsockor och tjocktröja. PERFEKT! och fan vad snygg jag är ikväll.

Blir nog ganska tidigt hur som helst, för jag jobbar imorn också:) Moneymoneymoney.


90 miljoner i jackpot till V75 på onsdag. Jag skulle garanterat svimma om jag skulle rätta fram kupongen till sju rätt och se att det var en ensam vinnare. Galet, vafan gör man då liksom? Ringer ATG och ba "eeh.. det har hänt en grej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0