Tagga för uppkörning

Hade min sista körlektion idag, och HEJ där ramlade allt på plats. Kändes jävligt bra och läraren sa att han va nöjd också, så nu är det tagga för uppkörning som gäller. Kommer vara duktigt nervös den morgonen kan jag säga...

Väl hemma bytte jag PG-plattor på Ottoman så han är vinterskodd nu, för här blev det vinter över natten. Flera minusgrader och massa frost, mysigt :) Otto blev för övrigt ganska förskräckt när det frasade om fötterna på han i morse :P
Sen hjälpte jag Jullan när hon hoppade sin pålle, hon ska tävla på lördag och jag följer med som hästskötare, ska bli jäkligt roligt faktiskt! Tror det går bra för dom.

Nu har jag lagat mat till mamma och mig, och framöver lär det bli soffan som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0