Tomten idag vill jag ha en riktig jul :)

Jahapp, julen är över och allt är tråkigt, eller?
Jag och mamma var hos släkten i Täby igår, as usual. Det var trevligt med god mat och tomte och allting, men pappa och ett par till av de vanliga medlemmarna jobbade så det var lite trist. På väg hem hämtade vi pappa på slottet. Sen blev det en sån där obligatorisk skinkmacka med senap innan sängen kallade. Var så sjukt trött efter uppesittarkvällen hos Nichlas. Kände mig inte alltför fräsch och nykter på morgonen och sen hade jag lika gärna kunnat somna över tallriken vid middagen.
Fick en lock/plattång från Björn Axén igår, sjukt glad för den :) Blir väl lite fler klapps idag, ville ha det så för idag är det ju familjen som firar. Johnny, Sofie, Lova, Kenny, Petra och Tiara :)

Resten av julhelgen blir sådär härligt tidsoptimerande. Imorgon skulle jag vilja träffa Ewelajnen i stan men troligtvis kommer Emil ut och skor hästar och kör Ottoman, samt att Ottos ägare kommer ut, så då måste jag ju va hemma. Men vi får seeee :) Härligt med jobb söndag-tisdag och torsdag-söndag nästa vecka!

GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0