bra humör

Idag är en bra dag :) Har varit roligt på praktiken hela dagen. På eftermiddagen gick jag med på en guidad visning så jag fick höra all historia om Hovstallet, se alla fina selar och sånt. Helt sjuka selar med massor av guld och silverpläteringar, vågar inte gissa vad dom är värda!
Fick en del beröm också och fick höra att dom var jättenöjda med mig :) Sånt är alltid roligt att höra.
Imorgon ska alla på någon kurs, så jag ska jobba med en gubbe som typ har jobbat där i 30 år förut. Så fick jag äran att rida en häst också, det ska bli jätteroligt :) Ridning ingår ju inte i praktik hos dom men det känns ju roligt att de vågar ge en det förtroendet. Jag tror fan aldrig jag ridit dressyr på stor häst förut, eller jo det har jag nog fan, när jag red privatlektioner i Skå, minns två hästar som var över ponnymåttet :P Annars är jag en ponnyunge. Men det ska bli jättekul att få rida en välskolad häst :)

Nu ska jag äta korv med bröd (underskattad mat!) och kolla på Top model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0