Design..

Nu har jag fixat och trixat ihop en hyfsad design på bloggen. Är man sjuk och uttråkad så är man.

Det pågår en TV-fight här hemma, eller pågick. Jag och pappa är ensamma hemma, klockan började närma sig 20.00 och problemet uppstod då. Han vill se antikrundan, som är veckans heligaste ungefär. Jag hatar antikrundan (vad är grejen med rostiga järnföremål som användes av någon riddare för sjuhundra år sen, eller en nedsutten fåtölj som är värd en miljon tack vara sin otroooliga färg..), och jag ville hellre se Du är vad du äter. Han Alexander Konst... nånting, Idol-Alex helt enkelt, skulle vara med. Jag och Madde såg honom på Globenhotellet när vi var nere där på horse show! Sprang nästan på honom i korridoren och det var väldigt nära att det blev en sån där pinsamt fnissig "jag mäötte en kändis"-situatuin. Nu begränsades den här händelsen till att jag rycker tag i Madde och frä'ser "Hissen!!" och vi springer till den. Hur som helst, jag försökte vara lite strategisk och lät faktiskt trevlig när jag la fram mitt förslag om kvällens tv-val. Men han svarar med något muttrande och säger att jag kan väl kolla på det där på internet sen. Behöver jag säga att han vann kvällens tv-fight? Och det ryker ur mina öron. Dont mess with me when jag har feber säger jag bara.

Imorgon ska jag sova ut ordentligt, och sen fortsätta min intensiva kur bestående av Zyx halstabletter (jag fick sista kartongen från apoteket!), nässpray och te. Tänker bli frisk i helgen alltså. Jag vill ju få hit Fia på jacuzzibad :)

Hästen står på boxvila (sista dagen idag) och jag var ute på en liten promenad med honom. Jävligt kaxig efter en veckas stillastående! Ska släppa ut han i konvalescenthage i morgon och jag tror han kommer leva rövare där inne.


Nej nu är det en fantastisk ljusstake på tv, undrar hur mycket den är värd :O


So long suckers!


Kommentarer
Postat av: FIA

JA DU OCH JAG PÅ DEJT I JACUZZIN!

2009-02-20 @ 10:44:56
URL: http://fiaolson.blogg.se/
Postat av: Lojjan

oooohja! hett som fan :D

2009-02-20 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0