impulsshopping...

Var SÅ jävla nära att klicka hem dessa från bubbleroom nyss, men hejdade mig i sista sekunden.. Vill verkligen ha dom, och visst, pengarna finns, MEN det väntar ju en kryssning nästa helg, och rent allmänt känns ekonomin lite halvtaskig. Faast å andra sidan får jag ju lön i veckan! Hm.. Leveranstiden är 3-7 dagar, det betydr att jag kansek hinner få dom innan fredag, så jag kan få va lite snygg på båten :P Det här var ett svårt beslut, tror jag tar och rådfrågar mamma imorgon ;) Med tanke på att mina älskade Svea-jeans har börjat få ett hål på ett ställe där man inte gärna vill att hålet ska bli större, så borde hon vara på min sida.. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0