Tusentals resmål...

Sitter och roar mig med det jag brukar göra när jag inte har något att göra, nämligen utforskar apollo.se och deras utbud. Jag och mina kära sambos har ju bestämt oss för att åka utomlands i sommar, och är väl helt inne på Grekland. MEN om det nu vore så enkelt att bestämma sig för ett land bara! Det finns väl ungefär fyratusen resmål att välja på :P Jag har väl hittat "det rätta stället" ungefär sjutton gånger nu. Nu senaste idén är Platanias på Kreta. Men jag hinner nog ångra mig ett antal gånger innan detblir dags att åka. Tror det blir bra var vi än hamnar :) Bara det är vita stränder och blått hav och myckt sol så är jag nöjd ett bra tag! :D



Fia gick för en stund sen, vi badade jacuzzi typ en timme eller nåt sånt, bara snacka massor, fan vad länge sen det var vi sågs, och vad kul det var att äntligen träffa henne :) Hoppas vi får till nån helg framöver som vi sa, vore jätteroligt!
Nu ska jag kolla vidare på Hot chick (om jag orkar så mycket längre till..) Känns som jag somnar när som helst. Imorgon kommer mamma och pappa hem igen, och jag lär väl kanske städa till lite här hemma innan dess :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0