pratade jag i sömnen?

Somnade på soffan ett par timmar efter lunch, och drömde sådär äckligt verkligt. Byggde med Lego och grejer, ja men visst, och vart fan kom det ifrån? Minns inte när jag såg en lego-bit senast :P Ja det var en sån där powernap när det var läge att fråga den som satt i andra soffan om jag hade pratat i sömnen.

Eftersom jag inte gillar lamm så gick jag inte till wärdshuset idag, det blev tortellini med en klubba till efterrätt..

Sofia är så duktig och är ute och går, det kanske jag också borde. Men jag väntar fan tills snön har smält bort. Mycket roligare att vara ute och gå på våren!


Kommentarer
Postat av: Sabina

MAN ÄTER INTE LAMM!!!!

2009-03-12 @ 10:10:53
Postat av: Anonym

eller hur, jag har skitsvårt för det :S kan äta det tills någon säger att det är lamm, då får jag en skitkonstig smak i munnen. samma med vildsvin! uh

2009-03-13 @ 15:44:41
URL: http://lojjaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0