aooootch feedagsmys

Åkte till Hannah vid tvåtiden idag. Sen åkte vi med hennes chef in till InfraCity där kriterieauktionen avverkade sin tredje dag. Träffade Emma där, det var jävligt kul, vi har inte setts sen midsommar! :D Vi åt hamburgare, drack ett antal cider och gick runt och kollade på folk och sådär. Åkte hem vid elvarycket, var väldigt nära att somna i bilen, så trött :S Måste vara något fel på mig.
Hade lite tankar på att åka in till Söder mälarstrand där Future Sound Of Sweden hade sitt röj, Joel och ett helt gäng var där inne. Det hade varit väldigt kul men jag kände mig varken festklädd eller in a partymood. Men lite lockande var det ju när dom ringde och sa att min ansökan om att stå på listan var "godkänd", så jag hade ju inte behövt betala. Men men, det kommer säkert fler chanser. Nu har jag spenderat en timme med att lyssna på Johnny Cash och äta chips och dipp. Var helt enkelt tvungen att sätta på datorn för att skörda mina grönsaker på Farmville, de hade hunnit vissna till imorgon.... Skadad ja? Sabina sms'ade mig tidigare, det handlade liksom inte om att höra hur fredagkvällen var, nej rakt på sak.

"Du måste skörda!!!"
"Åhnej, har det vissnat? :O"
"Nej det lever än så länge"
"Okej, är snart hemma, fixar!"

Haha, nej sängen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0