Hurtigt värre

I morse tog jag ett stort steg i mitt liv. Jag gick som vanligt ut och tog ut hästarna vid sjurycket. Gick in igen och tänkte preciiiiis lägga mig i den fortfarande varma sängen, när jag fick syn på headsetet som jag la fram igår kväll. För att jag skulle kunna ta en joggingrunda UTAN att missa NRJ morgon med Knappen och Hakim. Man får ju inte vara dum. Så jag hämtade vovven och tog en tur, kändes väldigt bra! Jävligt bra rent ut sagt, när jag stapplade in genom dörren en timme senare.

Sen fick jag hjälpa pappa hemma ett tag på förmiddagen. Kratta lera och sten(!) på ridbanan, och trycka till runt stolparna, och hålla på och ösa allt i traktorskopan. Sen tog vi lunch nere på krogen med Conny och hans gäng. Övningskörde ett par timmar på eftermiddagen, snacka om att pappa har snappat upp vad min körskolelärare säger. Nu blir jag omkringföst i alla möjliga områden, men det är bra, känns bättre o bättre. Det är riktigt kul att köra bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0