julpyntat ikea

Var på Ikea med Nattis idag, trevligt :) Köpte lite ljus mest, och sen kunde jag inte motstå ett paket stooora julgranskulor. Det är ju trots allt bara två månader kvar till jul :P Tog en sväng till Kista också men det var snabbt avklarat, så drog vi hemåt igen.
Jo jag köpte nya blåa ikeakassar också, till nya hästen. Kände mig väldigt duktig som satt på golvet likt ett dagisbarn och fixade med silvertejp och spritpenna. Fint blev det ;)

Ringde nödslakt nyss också för att boka in pålle på deras buss snarast möjligt. Men han jag skulle prata med svarade inte, hoppas han ringer upp imorgon då. När jag pratade med första gubben var jag nära att börja lipa när han började snacka alternativen. "Det vanligaste vi gör är ju att ta bort hästen hemma på gården och ta med kroppen, men sen kan vi hämta också för att ta till ett slakteri." Uh, som sagt pappa får lasta hästen den dagen...

Men men, ska käka lite middag nu, sen ut och ävningsköra med pappa, jag kommer trolitvis somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0