Lycka och vemod just nu

Hade en tjej ute idag som kollade på stallet. Och mötet slutade med att vi i princip bestämde att hon ska ha sin häst hos mig, så jag får träna upp han efter konvalescens. Blir väldigt kul! :D Men det betyder ju att det blir jag som får ringa Sthlms nödslakt på måndag. jag haaaatar ordet nödslakt, men det är ju inte så dramatiskt som det låter. Dom får hämta pålle här hemma och åka med han till deras slakteri i Västmanland och ta bort min fina underbara pålle. Fy vad dåligt jag mår när jag tänker på det. Och jag försöker verkligen tränga bort tankarna, jag vet inte ens hur jag ska klara av att ringa det där samtalet. För att inte tala om när jag ska lasta min kompis på lastbilen som ska köra han till sista vilan.

Nej fy jag orkar inte :(

Kommentarer
Postat av: Mirre

<3

2009-10-11 @ 11:46:30
URL: http://tagliabue.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0