Najsig fredagskväll :)

Igår var det då fredag, och den visade sig bli rätt trevlig! Först kom det hem ett gäng tillmig. Vi drack och lyssnade på musik och det var mycket skratt och så himla kul att träffas VI igen, har lite dåligt samvete för att man träffat en del så himla sällan i sommar.
Sen gick vi ner till Lovisa senare på kvällen, och blev kvar till typ halv tre. På det stora hela var kvällen lyckad, MEN fan ta dom två som jag fick veta en grej om. Om det är sant så är det fan det största svek jag varit med om. Men jag orkar inte bry mig just nu faktiskt. Väntar på rätt tillfälle att ta upp det.

Idag har det varit soffhäng heeela dagen. Kollade på film innan Tipslördag började. Sen var det fina V75-tävlingar från Åby. Blev imponerad av Lie Detectors insats, trodde inte hon skulle vara så bra efter så långt uppehåll. Och Triton Sund fick mig att hoppa och skrika här i soffan, så jävla grym häst.

Sen blev det då allsvenskan, AIK tog emot Gefle hemma. Jag var så jävla avundsjuk på alla där borta på Norra stå, verkade vara världens stämning där. Får försöka hinna med en match till innan säsongen är slut :) Det blev iaf tre poäng och därmed ordentlig press på Göteborg att vinna sin match nu.

Nej, nu blir det lite tv och vidare soffmys med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0