dunkadunka

Var och hämtade käk till mig och Hannah förut ju (thaimat muuuuums, nu mår jag så jävla illa). Åkte förbi sturebruuur och hämtade hans externa hårrdisk med 500 gig musik på. Här ska brännas skivor till bilen! :) Glömde den ute i bilen nu så jag kan inte kolla igenom vad det är för musik på, och nej jag vågar inte gå ut i kolmörkret ända till parkeringen :O Inte ens tanken på att Securitas cirkulerar runt på gården får min mörkerrädsla att försvinna alltså. Hur som helst, hoppas att han har typ alla Volbeatskivor på den där! Cause i'm a soulweeaaapeeeeeer!

Är skittrött ikväll verkligen. Usch, det känns som det blir en lång natt. Har ett par ston som ser ut att vara på gång att föla. Men det kan ju gå flera dygn om de nu vill det liksom, men jag vill ju ha något fler föl innan jag går av på fredag morgon! Well, det blir mycket energidrickor ikväll. Och 2½men klockan tolv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0