Fölis 2.0

Jaha, hör gick man en helt oskyldig runda i stallet, skulle ut och nappa senaste fölungen, och hör ett fölgnägg. Från helt fel del av stallet, whaaat the f... Jaha där var det nyfölat! I en box utan kamera, tur som fan att allt gick bra då. Information Center klarade tydligen allt väldigt bra själv, och ungen är pigg som en liten mört! Jag känner mig verkligen som en barnmorska, springer runt och inspekterar efterbördar, nappar småbarn och bäddar rent. Okej jag har fått två föl, så det är inte SÅ synd om mig. Men tänk nu på att det här är första gången jag fölvakar, jag tycker fan jag sköter det här hyfsat bra :P

Kommer då inte våga sova mycket inatt! Och hädanefter blir det rond genom hela stallet varje timme, inte fasen räcker det med att kolla kamerorna tydligen :P


Over and out, nu ska jag ut och nappa färskingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0