good day

Var ute och gick med vovvarna i en och en halv timme på förmiddagen. Trots snöblandat regn och snålblåst så var det faktiskt trevligt! Chevy och Diva verkade gilla varandra sällskap.

Sen åkte jag till Ekerö och handlade, och köpte ögondroppar på apoteket. Om mina ögon slutar rinna och klia av dessa så lär det ju faktiskt vara pollenallergi jag har dragit på mig. Suck!
Sen tankade jag full tank i pärlan, svider varje gång men nu var det ju födelsedagspengar så det var ju naajs! :P

Ska åka och hämta mamma och mormor vid färjan nu, sen blir det väl middag. Fan sen måste jag baka en sockerkaka som ska bli tårtbottnar till mormors 80-årskalas imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0