längtan

Sjuk längtan till sommaren nu alltså. Först startskottet, elitloppshelgen. Med auktionshästar från jobbet, fest på le bon palais, en stekhet söndag på stallbacke och e-läktare. Fest i dagarna tre som det brukar.
Följt av midsommar några veckor efter. Oavsett om jag jobbar dagen efter eller inte så SKA jag FIRA midsommar i år. Om jag så ska krypa till jobbet dagen efter. Det finns inget värre än att jobba bakfull, men det finns få tillfällen man faktiskt får det, och midsommardagen har dispens ;)

Sen blir det ju Power Meet, jag vill så gärna dit! Och som det ser ut så får jag ju semester också, fritt fram för fessssst.

För att inte glömma alla fredagar som ska spenderas på Rasta. Oslagbart alltså, en bra rastakväll är verkligen svårslagen.

Nej,nu vill visst hästarna ha mat här på gården, så jag drar på mig vinterjackan och fixar det.. Men sommaren 2010 blir en förjävla lyckad sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0