Lite tid att schlå ihjäl

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska braaa
Favoritgodis: Olika varje dag typ
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa
Kläder just nu: mjukisbyxor, tjocktröja, t-shirt 
Musik just nu:
ingen, kollar på tv
Vad sa du senast: puss hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: eh.. trivs bra i nuet
Sommarplaner: Jobba, åka till Power meet, kanske en långhelg på Gotland, festa, njuta!
Fisk eller badkruka: Solar hellre, och badar lite däremellan. No fish 
Saft eller alkohol: Dricker inte sprit till vardags och saftgroggar inte på fest så att säga
Hur många kuddar sover du med: minst två men helst fyra
Favoritväder: sol och 25+
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator (med inbyggt modem för att spara på prylarna), en händig karl som kan bygga nånstans att bo, och en mobil så man kan ringa en taxibåt när man vill åka hem
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: blandat, försöker va sparare
Bästa film: svårt. Baksmällan, Australia med flera
Tror på liv på andra planeter: Nånting måste det finnas, vi kan fan inte va själva i den här rymden
Kommer du ihåg din första kärlek: mjo
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: nja inte riktigt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Rätt så. Om jag kokar inombords brukar jag försöka hålla mig neutral utåt
Ser du på kärleken som ett misstag: nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två
Bio eller promenad: beror väl på sällskap och tillfälle
Är du kittlig: eeeeh ja
Snarkar du? jag vill säga nej, men jag har fått höra flera gånger på senaste tiden att jag gör det. Men jag säger NEJ jag snarkar inte!
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: getingar
Största svaghet: tror sällan på mig själv
Det här är jag bra på: köra bil. haha nämen jag äör bra på så jääävla mycket så jag har svårt att välja :)
Bästa bok? läser väldigt sällan
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
vara lite starkare :P
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska på ambulansen
Chips, morötter eller godis? chirre och dirre
Pizza eller hamburgare? pizza (eller fitta som jag sa när jag var liten)
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej tror jag har lagt tattooplanerna helt på hyllan
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) älskar när det är städat men kan verkligen inte hantera situationen så det blir stökigt
Gungar du på stolen? ibland men man får ju fan bara skäll för det!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag skulle jättegärna vilja men vågar absolut inte
Vilken hand håller du gaffeln i ?  vänster
Är du rädd för blod? nej inte det minsta
Saltar du på maten? väldigt ofta
Gillar du att sjunga? i bilen ensam, ja
Anser du att du är stark? njaa
Brukar du sola? i riktiga solen ja
Vad gör du om du får hicka? lägger mig ner och hoppas jag dör så plågan blir kort. Nä jag gör ingenting, utom svär
Röker du? har testat två gånger
Snusar du? nej
Använder du knark? utom redbull, nej
Kaffe, te eller inget? te men helst inget
 Har du en besatthet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0