Vår vår våååår

Det är fasen vår nu. Idag har solen hållt sig bakom molnen, men det har ändå varit varmt och skönt ute, underbart!
Åkte hem och sov vid tio, och idag kom jag inte längre än till soffan. Och jag skulle fan ha kunnat strypa hunden vissa stunder. Hon hatar när man sover på soffan, hon gör sitt yttersta för att man ska vakna och gå upp och roa henne. Så hon hittade ett tuggben som smäller sådär härligt i öronen när det kastas runt bland möbler, klinkergolv och skåpluckor. Helt galen, och jag bara låg och kokade i soffan.
Men efter ett par timmar oskön sömn gick jag upp i alla fall, duschade och hann väl inte så mycket mer innan det var dags att åka till jobbet igen.

Haha fick sms av Brobban också, det är tydligen hunkkväll (eller vad det nu hette) när vi åker Galaxy nästa vecka. Haha "Scandinavian hunks", jag avlider! Dom har ju reklam för det på tv nu också, "endast fyra tillfällen under april, maj och juni". Självklart ska jag lyckas pricka in ett av dom datumen helt omedvetet! Alltså gud det är verkligen inte min typ av underhållning. "Hunkar" som tror dom är sexigast i världen för att dom har pumpade biceps och sexpack, men hallå, äntligen får jag någon vettig användning för det här ordet: MANBOYS. Men jag vet nog ett par stycken i vårt sällskap som kommer uppskatta det där :P



Nu sitter jag här i fölvaksrummet och häckar. Hade lite sällskap en stund av Bella och Oskar, satt och snackade lite. Sen lämnade dom mig sjäälv :( Om ett tag kommer Hannah hit, så ska vi käka thaimat och såå, blir gott som fan, och hon får skynda sig nu för jag är svinhungrig! Förresten jag minns knappt när jag såg henne sist, två veckor sen typ? Sjukskrivna jävel.

Aah förresten, jag fick en liten snilleblixt idag. Jag och Sabina är ju numera trogna resekamrater (efter hela EN vecka tillsammans utomlands), så jag föreslog att vi skulle ta en weekend i London i sommar. Och det var hon helt på :D Jag är rätt sugen på den staden faktiskt, skulle inte sitta fel med en varm sommarhelg med latte på Starbucks, shopping och att få se stan :) Som sagt, lösa planer som precis kommit på tal men det vore skitkul :)

Skulle gärna spendera lite tid här inne :)

 
Vi måste ju fortsätta vår internationella Starbucksturné! Här strax efter att Sabina plötsligt skrikit "STAAARBUCKS!!" när vi var i Chania en steeeeekhet dag och gick den där långa "mur-promenaden" som jag trodde skulle ta död på mig. På den tidendå jag inte lärt mig dricka latte men jag fick liksom lov att posera framför loggan bara för att få en bra bild...


Kommentarer
Postat av: elinsjuckochsmek

hur många bögar kommer de inte å vara där då? haha;)

2010-04-08 @ 10:01:47
URL: http://nissjerselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0