das auto

Alltså åh jag fick ett par nervsammanbrott i bilen idag. Skjutsade Hannah till flyget, och flera bilar blinkar åt mig. JAA JAG HAR BLÄNDAT AV?! Vafan blinkar ni åt! Sen märker jag själv att lysena är jäkligt högt ställda, klart som fan att det bländar även med halvljus. Hittar en knapp som verkar väldigt logisk för situationen, men det händer inte ett smack när jag rör den. Okej, dags att plocka fram instruktionsboken. Tyska, tyska?! Nej, blinka på ni, gör det, jag tänker (kan) inte göra ett skit. Sånt här gör mig så fruktansvärt irriterad. Audi tack!

Det blir en tuff helg framför sig om det nu blir snöstorm. Vi är ju bara tre som jobbar också, tagga till max alltså. Godnatt, kockan är nio, dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0