livskvalitet

Sov till halv tio idag, ååh så skönt :D Fick hjälp av pappa i stallet, och sen hjälpte han mig sela Otto, så körde jag iväg med han en sväng. Han var så himla fin, körde en rejäl motionstur borta på banan och han är ju helt underbar att köra. Springer med spetsade öron och trampar på med ett jäkla kliv. Man kan inte annat än att bubbla av lycka bakom den hästen.
Sen har jag varit väldigt duktig och städat hos mig. Röjt undan en hel del gammal skit som bara legat och skräpat hur länge som helst. Är ganska långt ifrån klar men en bra bit på väg. Mitt bombnedslag ska nu bli en trevlig plats att bo på så att säga :P
Sen har jag bakat en kladdkaka, lagat mat åt min kära mamma, plockat in disken, många poäng till mig idag måste jag ju säga! Nu ska jag bosätta mig i soffan med kladdkaka o vispgrädde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0