strandsatt

Jag hade TUR som hann hem med tjugo i femfärjan efter jobbet idag. För fem gick det nämligen ingen färja. För den gick SÖNDER. Det har hänt typ en gång tidigare så länge jag levat, men nu var den alltså trasig då. Och ska vara det till fyra inatt. Hoppas den går igång tills jag ska till jobbet imorgon bitti... Annars blir det ju lite smått problematiskt. Nu kan man verkligen snacka strandsatt på en ö.
Det komiska var ju att jag hade stressat som en galning för att hinna ta in hästarna och sen duscha och byta om för att åka till Ekerö så fort jag kunde. Skulle hämta thaimat och sen åka till jobbet och käka med Hannah, som har fölvak. Men det blev ju lite ändrade planer så att säga.
Stackars Joel och company som skulle åka kryssning ikväll! Det gick ju inte heller. Färjejävel :P Snacka om att vi är beroende av den.

Men ja, nu ska jag inte vara uppe så jättelänge till, vore trevligt att vara lite pigg på jobbet någon enstaka dag.. Joel tyckte jag skulle komma över till dom hos Nichlas en stund men jag tror jag dejtar kudden snarast. Imorgon ska vi fira Sabina! :) <3 Min 20-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0