the buddy system

Igår var en rätt trevlig dag tycker jag. Vi skulle sluta vid två så det var ett jäkla tempo på alla och vi hann göra massor, och hann till och med ha lunch. Så vid två åkte vi hem till Hannah och duschade och bytte om där. Stressade som fasen eftersom vi var lite sena, tre tjejer skulle dela på ett badrum och vara fördiga på 45 minuter... Men vi kom iväg i hyfsad tid och landade på Skytteholm där det var fika först. Sen var det möte i nästan tre timmar. Jag var lite rädd att jag skulle sitta och gäspa när koncern- och områdescheferna pratade på, men det var rätt intressant att lyssna på allting! Så tiden gick ändå rätt fort.
Sen var det middag, och jag som inte hade ätit annat än yoghurt på hela dan var vråååålhungrig. Så kommer det in en kycklingbit med lite (med betong på lite) ris och ännu mindre ringlad sås liksom. Men men, smakade bra i alla fall. Ett par glas vin till det så var jag nöjd!

Idag vardet sleepy morning som gällde för jag är ledig idag och imorgon. Ska nog ta och avsluta min storstädning som jag påbörjade förra veckan. När jag städar är det liksom två steg framåt, ett steg bakåt. Men någon gång ska jag väl få ordning.

Ska kanske ta ut ponnyn för en sväng i skogen också, det var länge sen gamlingen fick röra på benen men han verkar vara laddad som tusan. En 23-åring som taktar ut i hagen liksom...

Nej chilla vidare en stund innan jag tar tag i mitt liv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0