1 juli

Weiii nu har jag semester, tio lediga dagar!!


Senaste

Låt du hörde: Beautiful monster

Film du såg: Benjamin Buttons otroliga liv

Mat du åt: korv med bröd

Kram: dåligt att jag inte minns

Puss: det kan jag inte säga här faktiskt 

Känslan: ångest

Resa: utomlands så var det Kreta

Glädje: att jag hade en timme kvar till semester :P

Dröm: Ett virrvarr av konstiga och jobbiga saker hela natten

Person du träffade: Bella

Personen du pratade i telefon med: Hannah

Personen du fick sms av: Bella

Gången du åt 7-eleven korv: haha inte fan vet jag

Gången du var utomhus: idag?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: jaaadu, ett tag sen

Saken du köpte: en redbull igår

Allmänt

Ska bli skoj: Att Rasta öppnar imorgon!!

Ska inte bli skoj att: Ta tag i storstädning av mitt hus

Sparar till: sparar inte en krona för tillfället.. shame on me

Pålägg som gäller: Philadelphia-ost!

Önskar att jag var bättre på: mycket

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: tiden när man hade sommarlov

Tre band/artister: Volbeat, volbeat, volbeat

Vad har du gjort idag: Jobbat, gråtit floder över två hästar som vi fick ta bort, åkt hem sovit på soffan

Brukar du svära mycket: Lite väl mycket ibland. Konstigt nog aldrig hemma

Hur tidigt stiger du upp: Sex när jag ska jobba, helst dock runt tio

På helgerna: typ tio om jag inte flyger ur sängen pga överhettning innan

Vad ska du göra ikväll: Ingenting

Hur många timmar sover du per natt: typ åtta

Vem är snyggast i världen: ojoj, no names ;)

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: resan till kreta var underbar, men det hände massa kul

Favoritplagg i garderoben just nu: shorts :P

Längd: 174 typ 

Vikt: -

Byter gärna garderob med: vet inte

Byxa eller kjol: byxor

Senast utlästa bok: det var ett tag sen så jag minns inte

Mitt rum kan beskrivas som: varmt. temperaturmässigt alltså

Mig själv med tre ord (just nu): trött!

Jag tränar: påminn mig inte tack

Jag ville bli när jag var liten: veterinär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0