taggar för Västerås

I helgen är det dags för power meet! Jag har varit NOLL taggad fram tills typ i morse, då började jag tagga till som fasen. Det kommer nog bli riktigt kul. Jag och Mysan tar min bil dit, och jag har ikväll jobbat på att bygga om audin till hotell. Fällde baksätena och våra sovplatser uppenbarade sig så vackert sååå. Lite madrasser, täcken och kuddar så kan det bli en riktigt liggvänlig bil... ;)
När jag däremot skulle fälla upp sätena igen fick jag lite problem för dom hakar liksom inte i! Livsfarligt skulle man kunna kalla det ja. Så nu åker jag till Ekerö för att få hjälp av Bella och Malin :P

Imorgon blir det systembolaget med My, yaaaay VÄSTERÅS!

Kommentarer
Postat av: elinsjuckåsmek

Ååå vill åxå vara på power meet:) Hoppas ni får det kanon där! inte alls avis..:O

2010-07-06 @ 08:13:06
URL: http://nissjerselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0