A walk to remember

Hade riktigt roligt igår. Dagen började inte så bra med världens spöregn över oss, men partyfixaren hade laddat upp med partytält och parasoll över grillen, och lagom till bålen skulle serveras så blev det uppehåll!
Mysig kväll med grillat, alkohol och trevligt folk. Jag åkte hem vid två halv tre tror jag, men piggnade till rätt rejält så fort jag gick innanför dörren. Slog på teven, dunsade ner i soffan och kollade på Rocky II. Sen ringde Sabina mig vid fyra när hon kom hem och vi snackade i typ en timme :P Sen var det godnatt kan man säga, trots att solen typ redan sken utanför fönstret.
Vaknade vid tio och kollade en stund på Nyhetsmorgon, somnade om till tolv, var vaken en kort stund innan jag sov till halv tre. Hade kunant sova precis hela dagen men jag kände att det vore lite slöseri på min lediga helg, så jag lämnade soffan motvilligt.
Har precis kommit hem från kiosken, åt en kebabtallrik med Sabina, och kall cola, mmmm love.

Om ett par timmar kommer nog Mathilda förbi och hämtar mig så jag kan hämta bilen borta hos Joel, sen blir det en lugn kväll i någon form. Kanske filmmys med de bästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0