Alors on danse

DEN låten kommer bli en riktig tjatare i sommar, men gärna för mig, den är asskön ju!

Idag har jag varit ledig, igen! Eftersom jag jobbar i helgen då, och jag har spenderat min dag mycket väl, naat. Men men, kom hem vid ett inatt efter att ha varit på bio med Mathilda. Vi såg SATC 2 och den var asbra :) Sen tog jag sovmorgon i morse. Åt frukost och tig med mig ett täcke ut och la mig och solade utanför huset. Många tycker att på lediga dagar så tar man tag i städning, minskar ner diskberget, tvättar alla jävla kläder man äger och åker och handlar. Men icke i min värld, är man ledig så är man! Jag skiter i sånt där många lediga dagar kan jag säga, gör hellre sånt efter jobbet alltså.

Nu blir det grillat med familjen och en fortsatt lugn kväll. Imorgon tar lilla Fia studenten!! Ska åka till henne efter jobbet och fira lite, dock nykter eftersom jag jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0