najsig söndag

Har haft en trevlid dag, särskilt efter jobbet. Nä men jobbet gick bra också, det knallade på och man kunde gå hem i tid.
Åkte hem och duschade lite snabbt, sen mötte jag Fia nere på krogen så käkade vi tillsammans. Mysigt! Pizza, skitsnack, skratt och friterad banan med glass och chokladsås till efterrätt. Mmm, mätt men nöjd :P
Sen hjälpte faktiskt pappa mig att tvätta bilen. När till och med han reagerar på hur smutsig min bil är, då är det illa. Den såg för taaaaskig ut!



"Ebony black" någonstans där under



Skönheten!

Imorgon blir det fotboll igen, min enorma träningsvärk från förra måndagen har äntligen lagt sig :P Nu är jag fit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0