Nedräkning

Imorgon klockan 16.30 börjar min SEMESTER! Och tänk om det vore så underbart att man hade fem veckors betald sådan? Men men, jag är inte (ett dugg......) bitter för det. Mina tio lediga dagar ska förvaltas mycket väl.

På fredag blir det säsongsöppning på Rasta. SOM vi har längtat! Man ska inte ha för höga förväntningar på saker och ting men man har fasen alltid kul på rasta, så klart vi är taggade. Det blir grillning, förkrök, båt dit, party och båt hem. Underbart!
Hela helgen ska ju bjuda på strålande sol och en temperatur upp emot trettio grader. Som gjort för fest. Därför ska jag försöka hålla mig till måttlig mängd alkohol på fredagen. För på lördag förväntas jag vara körduglig relativt snart... Ska upp (ner, höger, vänster?) till Hannah och hälsa på! Se hur hon bor och jobbar nuförtiden, kanske besöka Sundbyholmstravet för lite trevliga E3-finaler, och sen festa natten lång i Eskilstuna City. Ska bli skitkul att träffa lite nytt folk och göra något annorlunda!

Är så himla taggad för helgen så det är inte sant. Min semesterkänsla har redan infunnit sig, den började vid tretiden idag då jag började bli riktigt okoncentrerad på jobbet och mest dansade runt och nynnade ikapp med radion i stallet med ett fett leende på läpparna. Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0