tja!

Är på braaaa humör idag! Kanske för att jag inte behövt jobba så överdrivet hårt trots att jag fick börja klockan sex istället för sju. Redbull och Twister i hästbussen på det ländes helt okej, tills jag fick så ont i magen att jag inte kunde gå upprätt...

Ikväll blir det fotboll med kollegor och annat löst folk. Det ska bli roligt! Leka lite sådär va en måndagkväll. Wihoo.

På torsdag blir det en roadtrip till Rättvik där X startar, det ska bli trevlans, hoppas på fint väder bara. Det var länge sen jag var på trav som hästskötare, dags att fräscha upp minnet.

Näääej hänga en maskin tvätt nu och sen byta om till spikskorna (som jag inte har) och åka mot grann-ön för lite fuetboll!


Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0