zzzzz

Seriöst jag är lite trött för dagen, dagarna, veckan.... De senaste tre dagarna har jag stängt av alarmet på mobilen, satt mig upp i sängen likt en bakfull zombie, stirrat framför mig med högst ofokuserad blick, och undrat om det inte är min lediga fredag snart. Och idag var det bara onsdag, aaaaaah! Men imorgon är det sista jobbdagen före min heliga tredagarshelg, halleluja!

Och om man skickade in deklarationen för sent får man tydligen betala minst tusen spänn. GRATTIS LOUISE för helvete!! Den där satans deklarationen låg påskriven och klar i bilen hur längr som helst men ändå skickade jag in den för sent! Tur att jag har ett så satans högavlönat jobb så jag är ekonomiskt oberoende och inte behöver de där fem tusenlapparna........ Morr.

Lagade mat när jag kom hem idag, sen satte jag mig i soffan, och toksomnade i en timme. Sittandes, är lite stel i nacke och rygg nu, mer än innan liksom. Och idag fick jag lite motivation till att börja träna, tre månader sa han att det kunde ta att få en fit kropp om man verkligen la ner sig liksom. Jag ska ge det ett ärligt försök, det kan ju vara värt det för att bli snygg. Jag var faktiskt på väg ut i spåret (okej, på väg ut i skogen, men spåret låter så hurtigt) idag men min nap i soffan satte stopp för det. Och imorgon ska jag fira Mathildas student. Men på fredag är jag ju som sagt ledig, och jag kanske ska ta och lägga ett par kilometer under skorna innan man belönar sig med lite shopping?

Påminner mig själv att jag måste ringa carglass imorgon, fan det här går inte längre. Tråkiga pengar dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0