bara för att det kliar så sjukt på min rygg

och därmed behöver distraheras med vad som helst tills jag stupar i sängen

1. Tre namn jag lyssnar till:

Louise, Lojjan, Den Allsmäktige

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är ofelbar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Skjuter upp saker och fegar ofta ur

4. Detta är jag rädd för:

Ormar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Sovmorgon, strålande sol och en puss

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

styra en rymdraket, spela gitarr och spela basket

7. Detta tycker jag om att göra:

spendera tid med dom underbaraste!

8. Detta vill jag göra just nu:

Klia mig på ryggen

9. Bästa känslan:

Äkta glädje

10. Värsta känslan:

Ångest, sorg

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

ärlighet, humor, samt att han kan erkänna att han har fel (för det går inte att vara två ofelbara i ett förhållande)

12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig…

i klyschig stil á la vit klänning i kyrkan

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

hoppa bungy-jump, köpa en röd sprillans audi a4, och få känna mig jävligt nöjd med livet

15. Min käraste ägodel:

min bil!

16. Något jag vill ha i present:

löneförhöjning?

17. Detta har jag på mig just nu:

t-shirt, mjukisbyxor och fred perry-hoodie

18. Favoritkläder:

jeans, t-shirt och vita tygskor går alltid hem.

19. Favoritdjur:

Häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

varierat, allt från volbeat till lady gaga och allt däremellan

21. Favoritlåtar just nu:

Alors on danse - Stromae

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

har aldrig gillat engelska, men fan företagsekonomi var döden. Matte var kul när det gick bra

23. Stjärntecken:

Vädur

24. En bok jag älskar:

Shopaholic-böckerna

25. En film jag älskar:

pearl harbour

26. Tv-program jag gillar:

2 ½ men

27. Favoritdoft:

Tommy Hilfiger och Escada - ocean lounge

28. Detta äter jag gärna:

pappas oslagbara mat! gärna vilt

29. Dricker helst:

Vatten, redbull, cocacola, bacardi breezer, tre apor, beror lite på tillfälle...

30. Favoritgodis:

Dumle

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Grekland vill jag se mer av! Sen vill jag se USA, Nya Zeeland, Italien

32. Färg på mina ögon:

Bluuuue

33. Min längd:

1,74

34. Jag tror på:

allt folk säger bara de har övertygelse i rösten

35. Jag spelar:

på hästar ibland

36. Person jag beundrar:

Oj det finns många..

37. Så här bor jag:

på gården som jag är fjärde generationen på

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Haha tre, och det är just tre krukväxter som finns här

39. Det här tänder mig:

fina ögon, armar, händer

40. Det här gör mig avtänd:

fylleblick

41. Favoritfärg:

varierar

42. Favoritcitat:

What can I say dad, it's a big house and a small book... Jake i 2 ½ men

43. En hemlighet jag vet:

tro det eller ej men de är hemliga

44. Bästa present jag fått:

oj, hela min studentfest var en stor underbar present

45. Senast köpta skiva:

skiva? skämtar du eller

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

hm, hyfsat nöjd med det mesta

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

tänker jag inte säga för då kanske folk börjar lägga märke till det

48. Udda förmåga/egenskap:

typ lite överrörliga fotleder, så spännande var det

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt

50. Vad lyssnar du på just nu?

Johnossi - whats the point

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har tvättat, fixat häststaket, handlat, lagat mat, kollat på tv och snart ska jag sova

52. Var är dina föräldrar födda?

Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Vet inte

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Vapiano!

55. När badade du i en pool senast?

eeeh förra sommaren säkert

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

haha ja länge sen

57. Hur många barn vill du ha?

Inga för tillfället men säkert senare

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

sån där jävla metal

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Jajamen!

60. Vad har du för TV-kanaler?

för många

61. Har du åkt moped någon gång?

Jaa

62. Har du busringt någon gång?

Ja haha

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej, skulle aldrig hända

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Jag vill men vågar inte

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Vilket är längst bort, Kreta, Paris eller Belgien? Geografi är inte min starkaste sida

66. Har du en egen trädgård?

ja eller en hel gård

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Den som är i metro varje dag

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Japp

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar skulle jag vilja ha..

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

hm vet faktiskt inte

71. Favoritpizza?

Azteka utan jalapenos med ananas

72. Chips eller popcorn?

chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

inget

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Sabina, vi åt pommes med bea till vinet

78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

får rösta för första gången i år

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

förra sommaren

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej

82. Är du bra på matlagning?

inte direkt

83. Klarar du att tanka själv?

haha ja

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

Is monopoly money okey? Coca cola förstås

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej

87. Vad var det senaste du handlade?

grejer till tacos

88. Har du kräkts offentligt?

nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

det sista såklart

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja men det har inte hänt mig själv än

91. Har du ringt något betalnummer?

vadå betalnummer?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

säkert

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

har nog fan aldrig gjort det

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Nej hade typ fjun

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

typ det man brukar säga

96. Vad har du i din väska?

massa skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

borstar tänderna, puffar till kuddarna

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag har en frisk familj där alla är sams :) har alltid haft det iofs.

99. Var hittade du den här listan?

på google

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

nobody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0