lista

vilken frukt åt du senast? Melon
hur ofta äter du plockgodis? Sällan, orkar inte plocka ihop det :P
vilket djur hade du varit, om du fick välja? Katt
tror du att du kommer att få leva ett till liv? På något sätt
är du värd mer än andra människor? Beror på vilka man jämför med
vilken familjemedlem står dig närmast? Pappa tror jag 
vad heter du på facebook? Louise Wallin
vilket barnprogram är roligast? Åh trasdockorna <3 som en gammal 20-åring som jag kommer ihåg
är tjejer eller killar bäst? I vilket sammanhang? :P Killar är förjävla bra ibland
har du varit på en gayklubb? Nej

äter du kanterna på brödskivan? Oftast, men ibland får jag för mig att lämna dom. Don't ask
är du vegetarian/vegan? Nej för fan, oxfilé hit tack!
vart hittade du den här listan? På internätt
har du en egen lägenhet? på sätt o vis, eller eget hus på gården
vilken kamera har du? har ingen, min funkar inte sen den var med på Gotland och fick massa sand i sig
vad har du valt för bild här uppe? Det är väl jag, min Living Target och sen Zyrano Boko i smabandn med hans debut
vad vill du bli kallad? Louise den allsmäktige
vad hade du hetat, om du fått välja? Hm, i like it som det är
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? tjej
vad gör du just nu, i denna sekund? sitter i soffan
vilka sidor och program är du inne på just nu? facebook och blogg.se

hur många timmar sov du inatt? Typ fem
vilken tid gick du upp imorse? Vaknade sju första gången, gick upp vid tio
hur många har du på msn? Har inte räknat
hur många tjejer/ respektive killar? -
hur många blommor har du i ditt fönster? inte särskilt många
vattnar du dem själv? haha nej, men det gör ingen annan heller..
te eller kaffe? te eller latte
laddar du ner film/musik olagligt? nej väldigt sällan
eller lyssnar du via spotify? japp
är du inne på msn? ja

vad har du för påslakan? Svarta satin, porrigt värre!
vart är du just nu? Inne hos mamma och pappa
sitter du på en stol från ikea? nej men en soffa
tuggar du på något, isåfall vad? nej
när städade du ditt rum senast? för länge sen
när träffade du din morfar senast? För 19 år sen. Önskar att jag fick träffa han och farfar mer
vem är du kär i? mig själv
har du nån sjukdom? nej
vad händer i höst? i höst?!
vad är du i stjärntecken? Vädur

vilken film såg du på bio senast? minns inte
rött och svart eller vitt och grönt? rött och svart för det andra är bajen *kräks*
frukt eller godis? godis
vad äter du till frukost? mackor och oboy
vilken typ av film gillar du? romantiska komedier med rosa fluff. nä men olika!
och vilken gillar du inte? skräck
vilka är din favoritlåtar just nu?
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? jaadu, inget jag går och funderar över
brukar du tejpa över din mun? varje kväll

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Som fan! Vita med blåa blommor, vem kan motstå mina fötter ikväll?!
hur ser dina underkläder ut? Zvarrta
när blev du taggad på facebook senast? det var väl nån skitbild jag untaggade för ett tag sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0