pärlan vill byta knutarna

Böööh :( Jag vill att någon ska hitta den där förbannade låsmuttern nu så dom på verkstan kan byta drivknutarna på black pearl. Går ju liksom inte att få bort däcken annars. En kompis till brorsan hade något specialverktyg som han testade med men dom satt tydligen så jävla hårt så det funkade inte. Han började snacka om att såga och greja men se där gick gränsen för vad som är tillåtet. våldtäkt på finfälgarna är INTE tillåtet. Fan fan! Lite moment 22 det här, ingen vet vart den är nånstans, ingen har tappat bort den :P Jag är en av tre "ingen".

Fuuuuuck

Haha en jävligt intelligent diskussion vid matbordet nyss, där jag skulle berätta om att det fanns såna där specialverktyg..
jag - alltså när jag åkte hem med Mys Johan så berättade han att hans pappa har nåt sl..
pappa - vänta vänta vänta, mys-Johan? vad ha vi missat?
jag: ja men ni vet, johan, hallå?
mamma: näääe, vem är mys-johan?
jag: menååååå, MYS. JOHAN. Hennes kille!

snacka om att höra vad dom vill höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0