sååå hett

Mitt face börjar få färg av allt utomhusjobb senaste tiden, solen bara gassar!! Idag satt vi ute på gården en stund och typ tävlade i vem som kunde komma på det godaste vi var sugna på för tillfället. Redbull/vodka, smirnoff, bacardi orange, rosé med fanta osv. Men jag och Sanna kom fram till att trots allt så vore en FET GROGG det allra bästa. Haha :P

Alltså jag fick en lite onödig tanke i huvudet idag, när jag stod och höll i häst efter häst medan de andra friserade dom. Jag var ju tvungen att låta min energi gå någonstans :P Häromdagen skulle någon bokstavera "Tib" åt mig, när jag inte hörde vad han sa. Så säger han "Tage, Ivar, Börje". Tage ivar börje... Varför har man inte moderniserat sånt där? :P Jag menar, Torres, Ibrahimovic, Bollkalle skulle väl vara lite roligar?

Nej skulle man börja packa sin lilla väska till imorgon kanske! Kryssning på Birka Paradise väntar, med mina kära bröder och massa andra. Kommer bli askul tror jag :D Packa ner lite kläder, lite förfestvänlig dricka och sen var man klar då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0