synd om mig

Jag är rätt bra på att tycka synd om mig själv när jag blir sjuk. Men seriöst, den här gången var det ingen lättare förkylning som gick till attack. Igår vaknade jag med feber och allmän jätteförkylning. Och i morse plussade vi på en helvetes-hosta som river sönder hela kroppen. Fy faaaaaaan gör mig frisk!! Imorgon har jag en ledig dag eftersom jag ska jobba i helgen. Hoppas verkligen jag blir friskare med dessa tre dagar hemma i soffan! Än så länge noll förbättring. Blir ju skitkul att ha fölvak och jobba dag hela helgen om man mår såhär.

mer alvedon, nässpray, halstabletter och blåbärssoppa......

Åh igår var min brorsdotter och hennes mamma här. Jag ville ju bara gosa och kramas med lilla tjejen, men satt på behörigt avstånd för att inte smitta henne. Så satt hon och sträckte ut armarna och skrattade mot mig. Gullunge <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0