vad fan hände

Vart faan tog helgen vägen? Jag hade TRE lediga dagar framför mig när jag åkte hem i fredags morse. Jag skulle hinna SÅ mycket, men vad hinner man liksom? Ingenting! Jo jag har umgåtts med tre av dom bästa personerna i hela världen. På en uteservering mitt i stekande försommaren med två av dom, och hemmakväll med film och cocacola med den tredje. Och det var guld alltihop. Men det fanns fler jag ville ägna sån tid med! Sandra och lilla Isabelle till exempel, vafasen. Catherine, nä jag suger på att planera min tid.

Ingen bortglömd, bara olyckligt inplanerad på en tid som inte finns.... Men nu blir det ju sommar, så nu kan man ta sig några härliga kvällar ute i värmen och ha lite kvalitetstid. Inte som på vintern när alla åker hem och låser in sig efter jobbet liksom.


Och Västeråsplaneringen går framåt, det blir jag och Mysan i min bil, och fan vad kul vi ska ha! Som jag har längtat, och SOM jag var först att kasta mig på semesterschemat och kryssa i DEN veckan så fort chefen hängt upp lappen i fikarummet:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0