Världen är liten

Alltså hur ligger oddsen för att man ska bli kontaktad på bilddagboken av en tjej som visar sig vara ihop med en släkting till en? En relativt avlägsen, vi har inga "blodsband" och har i princip aldrig träffat varandra. Det är ju lite galet! Men väldigt kul! haha jag blev förvånad, men världen är liten som sagt :P

Har då varit hemma och sovit idag inför nattens fölvak. Sov förjävla dåligt, och jag har sån huvudvärk nu efter en helg med minimalt med sömn och så inte få känna sig utvilad nu. Men men, bara fyra nätter kvar sen aldrig mer i år! Vid sex i morse vaknade jag till och kikade en sväng på kamerorna, och fick se ett föl. For upp i en jävla fart, fan fan fan jag har missat en fölning! Men dem verkar ha varit pigg för den står och diar red..... okej det var gårdagens föl, okej jag är trött, ingen såg det där va? Jag visste att jag skulle stängt av hennes kamera så jag slapp inbilla mig att det var ett nytt föl :P

Hästarna där hemma går på bete nu, eller ja två av dom, de andra tål ju inte gräset tyvärr. Men alles går ute dygnet runt, så sköönt!

På fredag slutar jag ju vid sju på morgonen, och är ledig hela helgen. Skulle vilja ragga upp någon friendo och inta en uteservering och hoppas på sol. En kall cider och lite gott käk kanske? Vem är suuuugennn???




En kväll i Gamla stan med kära vänner förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Lotte

Hade jag bott i Stockholm så hade jag definitivt hänkat på du! :)

2010-05-18 @ 23:21:14
URL: http://mittlivsomlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0