Blää

Nu blir det ett jävligt negativt inlägg här. Men varför har jag så lite pengar NU för? Faan att det inte ramlar in lite lön dom här månaderna när man verkligen behöver det som mest. Jag har helt enkelt inte råd att vare sig fylla år, åka på elitloppet och ta studenten (och gå på bal däremellan...) Elitloppet kommer verkligen i kläm kan man säga :S Börjar hyperventilera så fort jag tänker på flygbiljetter, taxiresor och dricka till den helgen alltså. För att inte tala om kläder till festen.... Dagens feta i-landsproblem verkligen. Och kom inte och säg att jag ska prioritera! För det går inte.

Nu ska jag åka till stan och träffa Ewe, grejen är att jag måste köpa ett par skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0