men fuck

Allt blev sju gånger jobbigare bara, mer dåligt samvete, förvirring och nästan ångestkänslor som trycker ihop hela bröstkorgen.
Det blev så tydligt att jag längtar tillbaka och kunde göra om vissa grejer, göra dom bättre. Vara tydligare och inte ge mig. Jag hoppas för fan att det kan fungera, jag vill verkligen så gärna vara med dig. Fatta det :(

Jobbar helg, så jävla fittigt rent ut sagt. Jag hatar att jobba helg, det är tamefan det vidrigaste som finns. Inte för att det är direkt jobbigt att göra själva jobbet liksom, det är ju relativt soft. Men att inte få känna den där pirrande fredagskänslan när man hoppar ur stallskorna på fredag eftermiddag och åker hem. Sätta sig utanför huset och öppna en kall smirnoff, blunda och bara älska sitt liv. Vara glad att ha en hel underbar helg framför sig. Helger är GULD när man jobbar, det är något helt annat än under skoltiden helt klart.
Men istället för att öppna en smirnoff så ska jag slå på en film nu och sen somna tidigt. Matlådan packad och alarmet på mobilen ställt på 06.00. Det är pengar, verkligen ja jag fattar väl också det. Men jag känner att den här sommaren har runnit iväg som jag vet inte vad, och att spendera de sista augustihelgerna i frihet vore inte fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0