Lilla julafton

Idag har det kommit sjukt mycket mer snö! Inatt hade det kommit en decimeter, och jag hade tur att pappa tog färjan innan mig med stora bilen så jag och lillen kunde krypa ner dit i hans spår. Sen har det vräkt ner snö hela dagen. Mysigt! :)
Kom nyss hem från jobbet. Det finns iiiingen mat hemma och mamma o pappa är inte hemma. Det blev lite nödlösning, fett och onyttigt. Ska hoppa in i duschen och få bort min fina jobbparfym med touch av ensilage och häst. Sen åker jag till Sandra och Johan vid sju. Lite glögg och pepparkaksmys! :)

Men jag lär som sgat hoppa in i duschen NU, för att ge mina kinder en chans att återfå normal hudfärg efter duschen. Jag ser ut som Rudolf med två mular liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0