back to snödrivan

Fy fan, det är dom första orden jag tänker. Åkte upp till skolan igår, möts av ett snöland med minusgrader. Jag och Sofia skulle ner till wärdshuset och eftersom det har varit lov så har ingen knallat upp ett spår nerför backen, vilket gör att vi pulsar med snö upp ovanför knäna. Inte ens uggsen räcker till här uppe liksom.
Så är jag fortfarande snorig, hostig och jävlig, tror näsan svider sönder snart. Fräscht jag vet! :D Gårdagens flygning gjorde såklart att jag har måttligt lock för båda öronen och inte hör så bra också.
Har ju idrott på måndagmorgnar men jag dissade dom andra uppe på gymmet ganska snart och gick ner till stugan igen. Har proppat i mig alvedon, echinagard, halstabletter och nasspray, och ska snart gå ner och ha religion. Wiho. Nej, är inte positiv nånstans idag. Hoppas jag blir frisk snart i alla fall, för om det är något som kan sänka Louise Wallin både fysiskt och psykiskt så är det en förkylning. Jag är lika svag som en man ;)
Nu ska jag leta reda på religionsboken, Thord blir ju rasande om man inte har med sig den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0