ladda batterierna

Ja jävlar batterierna är överladdade! Idag har jag och Emma tvättat Brobbans bil idag, jag menar, man får väl lov att se lite anständig ut när man rullar in i den älskade staden Stockholm. Fyllde på olja också, så nu är ju bilen tipptopp!
Vi har fixat massor av grym musik att köra/åka bil till också. Och köpt godis och dricka till resan. Jag, Lotte och Emma (som inte är med på balen ikväll) åkte och käkade pizza förut, nice :) Nu ska jag nog prova min partyoutfit för lördagens äventyr på Hirschenkeller. Sen komma på vad man ska ha på sig och med sig resten av helgen. En något varierande miljö under helgens gång kräver smart planering. Bilresor, InfraCity, Solvalla, fest, stan, Adelsö, hm. Jag byter ut den lilla väskan mot en större.

TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0